Παθήσεις

Ο βελονισμός συστήνεται για την θεραπεία πολλών παθήσεων, οξείων και χρόνιων. Η ολιστική προσέγγιση σημαίνει ότι η θεραπεία στοχεύει στην βελτίωση της γενικής υγείας και την αντιμετώπιση των αιτιών της ασθένειας ταυτόχρονα με την καταπολέμηση των συμπτωμάτων, καθώς και την διαχείριση των συμπτωμάτων όταν η ασθένεια είναι ανίατη ή εκφυλιστική.

Βοηθάει στην μείωση ή την εξάλειψη του πόνου από οποιοδήποτε αίτιο, στην μείωση του στρες, στην βελτιστοποίηση της κυκλοφορίας του αίματος, της λέμφου και της ενέργειας στο σώμα και στην καλύτερη λειτουργία των φυσιολογικών διαδικασιών. Στην ολιστική ιατρική το σώμα και τα συναισθήματα είναι απολύτως αλληλένδετα, έτσι η σωματική βελτίωση συνοδεύεται από συναισθηματική εξισορρόπηση και τo αντίθετο.

Ενδεικτικά αναφέρονται κάποιες από τις παθήσεις για τις οποίες συστήνεται ο βελονισμός
  • Αλλεργική ρινίτιδα
  • Δυσεντερία, γαστρίτιδα και κοιλιακό άλγος
  • Γυναικολογία & Εγκυμοσύνη
  • Νευραλγία – πονόδοντος
  • Πονοκέφαλοι
  • Πόνος μέσης
  • Μυοσκελετικοί πόνοιτενοντίτιδες
  • Μετεγχειρητικός πόνος
  • Οστεοαρθρίτιδα, ρευματοειδής αρθρίτιδα
  • Παρενέργειες ραδιοθεραπείας και χημειοθεραπείας
  • Διαταραχές ύπνου & άγχος

Επίσης διαβάστε περιλήψεις από τα επιστημονικά άρθρα που έχουν δημοσιευθεί για τον βελονισμό σε σχέση με συγκεκριμένες παθήσεις, όπως έχουν συγκεντρωθεί και ταξινομηθεί από το British Acupuncture Council.

Συχνά ασθενείς εμφανίζουν συμπτώματα που δεν υπάγονται σε συγκεκριμένη ιατρική διάγνωση, όμως στην Κινέζικη Ιατρική αποτελούν γνωστά σύνδρομα και με τη θεραπεία βελονισμού παρουσιάζουν μεγάλη βελτίωση.

Η πρόγνωση της θεραπείας για κάθε ασθένεια εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, όπως την κατάσταση της υγείας του ασθενή, την ηλικία του, το ιστορικό του και άλλα στοιχεία, τα οποία θα συζητηθούν στην πρώτη συνεδρία.

Για οποιαδήποτε απορία καλέστε το 2310 234381 και αφήστε μήνυμα με το όνομα και το τηλέφωνό σας ή στείλτε γραπτό μήνυμα στη σελίδα επικοινωνίας.